zondag 29 april 2018

Travelers Notebook Denemarken #2



Dit is mijn eerste Travelers Notebook/mini album wat ik maakte a.d.v.
de tutorial van Danielle (Mrs.Brightside) en het tweede album
wat ik jullie show.


In dit album veel plek voor kleine foto's die ik bij de Hema liet afdrukken.
Nog lastig om uit een grote hoeveelheid vakantiefoto's een beperkt aantal
te moeten kiezen. Het duurde ook lang eer dit album gevuld werd.


De prachtige kleuren van de kaartjes uit de 'Perfect Days Memories and More'
van Stampin'Up! waar ik voor viel passen mooi bij mijn foto's uit Denemarken,
onze zomervakantie van vorig jaar.


Het papier met het handschrift is 'retired' en niet meer verkrijgbaar,
maar passte hier perfect bij. En zo maakte ik weer wat restjes op.


Naast kaartjes met kleur zijn er ook veel zwart/wit kaartjes te vinden
in het 'Perfect Days Memories and More' pakket.

Ben je nieuwsgierig naar hoe dit hele album eruit ziet, bekijk dan dit filmpje.


Helaas gaan deze kaartjes niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus.
 A.s. woensdag 2 mei plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin' Up!.
Wil jij de 'Perfect Days Memories and More' kaartjes bestellen,
geef het dan voor 1 mei aan mij door:
kreaneeltje@gmail.com!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten