vrijdag 30 maart 2018

Pasen 2018; Tafeldecoratie


Iets later dan gepland maar had mijn week niet. Erg moe en daardoor
wat onrustig in me.


Gisteren ging het beter en kon ik aan de slag met mijn tafeldecoratie
voor bij de Paasbrunch voor a.s. maandag. Mijn beide families schuiven 
aan en brengen ook lekkers mee, dus sta er niet alleen voor.


Een soort idee ooit gezien op Pinterest maar ik had dit haasje
uit de 'We Must Celebrate' stempelset in mijn hoofd.
Verzamel al een poosje koffiemelk flesjes. Een erg leuk formaat
om een zelf geplukt bloemetje in te zetten of cadeau te doen.


Bij de Søstrene Grenes in Rotterdam vond ik erg leuke aankleding
voor de tafel. En ook nog wegwerp dus hoef ik niet voor 21 personen
de vaat te doen.


Het haasje kleurde ik in met de aquapainter en de inktkleur 'Smokey Slate'.
De oortjes en het neusje kregen een touch van 'Blushing Bride'.
Het design papier is met pensioen en niet meer verkrijgbaar.


Het lint geeft het vaasje net even een luxe uitstraling.
Nu nog even narcissen verzamelen uit eigen tuin en de tafel dekken
 en dan kan het feest beginnen.

-wordt vervolgd-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten