maandag 5 februari 2018

Petal Passion; kaartje voor Annemarie

Ik ben gewoon verliefd op de Petal Passion serie van Stampin'Up!
Je kunt er zoveel verschillende kanten mee op.


Voor mijn jarige nichtje maakte ik deze kaart.
Kwam op het 'wereld wijde web' een schets tegen waar ik mee
aan de slag wilde en zo ontstond deze bloemenkrans.


 De bloemen kleurde ik in met inkt en een aquapainter.
Het zijn de inktkleuren 'Berry Burst', 'Powder Pink' en
de kleine groenaccentjes zijn 'Lemon Lime Twist'.


  Het was wel even geduld hebben want van het 
donkerroze bloemetje was erg geen thinlits,
dus gewoon met de hand uitgeknipt.
De uitgestanste takjes uit vellum geven net dat extra's.


En natuurlijk kreeg de gewone witte envelop ook nog 
een metamorfose, dit zit ook aan de binnenkant van de kaart.

Bedankt dat je langs kwam en
tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten