vrijdag 10 november 2017

Hearts come home, een nieuwe woning

Ik was compleet in love toen ik de stempels & dies
 van 'Hearts come home' van Stampin' Up! zag.
 Dat ze niet alleen te gebruiken zijn voor kerstkaarten,
show ik jullie hier.

 Ik maakte er dit leuke verhuisset mee. 
Een kaartje en een cadeaukaartverpakking.

Ik werd voor dit kaartje geïnspireerd door Jenni Pauli
van de website www.paulinespapier.de.

De spetters op de achtergrond maakte ik met een aquapainter 
en de inktkleur 'crumb cake'. De tweede laag spetters maakte ik
met de 'wink of stella goudpen'.
Het huisje gaf ik met de 'wink of stella clearpen' een laagje glittertjes.

Het doosje kwam ik tegen bij Alexandra Grape van de website
Een makkelijk en leuk doosje om te maken.

Ik maakte het passend bij de kaart en gaf nog wat extra glinstering
door het koperen washitape. Het huisje, boompjes en sneeuwpop
gaf ik ook met de 'wink of stella clearpen' een glitteraccentje.

Ondertussen ben ik achter de schermen ook al druk bezig 
met mijn kerstkaarten te maken, natuurlijk met deze leuke bundle.

Fijn weekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten