woensdag 1 november 2017

Dankdag; dankbaarheid

 Gisteravond gaven mijn vriendin Gerrie en ik
een 'Creatief met je geloof' avond.
Met het thema "Dankbaarheid' i.v.m. Dankdag.

In de winter van 2015 zijn wij hier mee gestart 
voor vrouwen uit onze kerk, 
de Hervormde Gemeente te Zevenhuizen.

Vorig jaar draaide Gerrie hem alleen en zorgde ik 
voor de koffie/thee en dronk een kopje mee, 
meer lukte toen niet.

Gelukkig kan ik zeggen dat het beter met mij gaat
en ik wat meer uitvoer dan alleen de koffie/thee.
En daar ben ik heel dankbaar voor !
Deze 2 kaarten maakte ik als voorbeeld voor gisteravond.

Hierboven zie je het resultaat van de andere dames.
Zo leuk om te zien dat ieder zijn eigen stijl heeft !
We gingen aan de slag met handettering en
 een achtergrond maken met distress-inkt.

Fijne Dankdag vandaag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten