maandag 9 oktober 2017

Verwendoosje 25 jaar getrouwd

Een paar weken geleden viel er een leuke uitnodiging in de bus
van Willem & Tineke. 
Of wij op hun 25 jarig huwelijksfeestje wilden komen...natuurlijk !
Gisteren was het zover.

Ze wilden graag geld/cadeaubonnen...
dat vind ik vaak zo saai geven.

Bij Caro (www.carooskaartjes.blogspot.nl) zag ik dit leuke doosje voorbijkomen
met werkbeschrijving.
Zo'n verwendoosje vond ik erg leuk om hun cadeau te doen.

Helaas bleken deze chocolaatjes iets kleiner en dikker.
Daarom één scheidingswandje weggelaten.
Zou ik hem nog een keer zo maken dan pas ik de maat aan.

Achter het kaartje kun je de giftcard steken of zoals in ons geval
een geldbedrag.

25 jaar getrouwd wordt ook wel de zilveren bruiloft genoemd.
Vandaar dat ik koos voor de kleur 'Smokey late' van Stampin' Up!
en sommige bloemen met zilveren embossingpoeder ge-embosst heb.

Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten