zondag 14 mei 2017

Zwart/witte doosjes met Birthday blooms stempelset

 Ik blijf verliefd op de stempelset  'Birthday Blooms' van Stampin' Up!.
Je kunt er zo heerlijk mee variëren,van modern tot romantisch.

Deze 3 cadeaudoosjes maakte ik met de Gift bag punch board.
Via een youtube filmpje leerde ik de basis en toen zelf nog wat
andere maten gemaakt.

Het label is gemaakt van de kleur 'Melon Mambo'.
Dit bestempelde ik met bloemetjes met dezelfde kleur inkt.
De bloem kleurde ik in met inkt en een aquapainter met
de kleuren 'Melon Mambo' en 'Old Olive'.

 De strik maakte ik met het envelope punch board.
De kleine labeltjes stanste ik uit met de Bigshot en 
de 'Tags & Labels' stans (framelits).
De kleine plakdiamantjes (rhinestones) maken
het labeltje af.

Ook hier weer een strik en de grote bloem
 weer met inkt en de aquapainter ingekleurd.
Ik doe dit graag op het 'Shimmery white'papier
waar een klein glimmertje inzit.

Een fijne Zondag verder !

P.S. Mijn moeder krijgt niet zo'n doosje voor Moederdag, 
die verdient iets groters.

3 opmerkingen: