maandag 8 mei 2017

Een rondje tuin begin mei #1


Vanmorgen liep ik een rondje door mijn tuin,
loop je gezellig mee ?

De sierappeltjes gaan weer langzaam groeien.

De akelei staat vol in bloei.

Eén van de mooiste bloemvormen.

De moerbei draagt ook al vrucht.

We lopen het rondje verder.

Vrouwenmantel is met dauw op zijn mooist
(vind ik).

De boshyacint geeft als het gaat schemeren
zo'n mooie blauwe gloed.

Dit is de eerste bloem van de ooievaarsbek.

Ben gek op hosta's, de slakken meestal ook.
Nu heb ik nog weinig vraat.

 De korenbloem.

Nu nog een kleine compacte knop,
maar straks zo groot en mooi...

Zo het rondje siertuin is klaar.
Leuk dat je even mee liep !

1 opmerking:

  1. Hallo Annette,
    Op Insta loop ik altijd graag een rondje mee door je tuin. Hier op je blog zijn de foto's een stukje groter en is zo goed te zien hoe mooi alles bloeit. Super dat je er zo veel plezier aan beleefd. De platen te zien groeien en van de eetbare planten te mogen oogsten, dat geeft een goed gevoel. Fijn!
    Prettig weekend! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen