donderdag 7 april 2016

Van top tot teen

Trouwe bezoekers van mijn blog weten dat ik het werk
van Ineke van de Lagemaat van 'Blij dat ik brei'
een warm hart toedraag. 
Lees eerdere blogs hier, hier, hier en hier.

Dinsdag vierde zij haar 5 jarige jubileum 
met een heerlijke high tea!
Ook ik, als oud lid van deze groep,kreeg 
een uitnodiging om hier bij aanwezig te zijn.

Van de handwerkgroep van 'Blij dat ik brei' 
gaat de opbrengst naar het vrouwenprogramma
van de stichting Charis in Roemenië. 
Deze stichting van Marien en Yvonne Kroon
doet goed werk onder de Roma's in Floresti.

Het leuke was dat Yvonne er deze middag ook bij was.
Zij liet het volgende filmpje zien over hun werk,
wij konden vragen stellen en zij bedankte Ineke en
haar groep voor hun bijdrage aan het vrouwenprogramma.

Ook dit jaar kunnen jullie weer een bijdrage leveren
voor de Roma's in Floresti.

Ineke bedacht dit jaar de actie "Van top tot teen" !
Brei of haak mutsen en sokken voor deze mensen.
Ook zijn zelfgemaakte dekens welkom.
Kijk hier voor meer informatie !

Ik hoop dat velen van jullie hier gehoor aangeven !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten