donderdag 10 maart 2016

Wetlands

Vorige week vrijdag kwam de 'Familieclub' knutselen;
iedere keer weer een andere samenstelling erg leuk.
Schoonzus Jantien had aangegeven graag 
met de stempelset 'Wetlands' te willen werken. 

Ik maakte 2 voorbeeldkaarten met dezelfde techniek....

maar in een andere kleur.

Na uitleg van de techniek ging de groep zelf aan de slag.

Nichtje Monica wilde met meer kleuren experimenteren.

Mijn moeders buurvrouw Marie kleurde voor
het eerst met de aquapen een stempelafdruk in.

Schoonzus Jantien stempelde de 'thanks' stempel
niet helemaal recht en bedacht er zelf deze leuke
oplossing mee. Zo ontstaat er soms een idee uit noodzaak.

Deze week was er weer een 'Koffie&Kaart'-ochtend,
dit keer op dinsdag i.v.m. biddag.
Voor deze ochtend kwam ook de vraag om met 
de stempelset 'Wetlands' te werken.

Speurend naar een ander idee kwam ik 
deze kaarten (klik) van Lyssa Griffin Zwolanek tegen,
wat zijn ze prachtig van eenvoud.

Het werd mijn CASE (copy and share everything) kaart
aangepast aan de materialen die ik in mijn bezit heb.

Zo gebruikte ik de kleuren 'Crumb Cake' en 'Soft Suede' en 
voor de achtergrond van de stempel koos ik het limited papier
'Perfectly Artistic' wat tot 15 februari als Sale-A-Bration-cadeau
te bestellen was.

Ook mijn kaarten werden weer gecase-ed.

Wendy

 Helma

 Jessica 

en haar moeder.

Mocht je nu ook zo gecharmeerd zijn van deze
prachtige stempelset 'Wetlands'...
Ik plaats dit weekend weer een verzamelbestelling
dus neem even contact met mij op (rechtsboven).


Zeventien jaar geleden was ik op dit tijdstip (14.12 uur)
één uur bevallen van onze oudste en eerste kindje, Manon.
Vandaag is zij dus jarig !
En net als toen genieten wij nog steeds enorm van haar !



3 opmerkingen:

  1. Wat een keuke familieclub bijeenkomst met mooie verschillende resultaten.

    Proficiat met Manon, waar blijft de tijd hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit! Leuk om al die verschillende eindresultaten te zien die uit dezelfde bron komen!

    BeantwoordenVerwijderen