woensdag 23 maart 2016

*****(piep) dag !

Al een paar dagen niet lekker in mijn vel....
een virusje opgepikt waardoor ik duizelig en misselijk was....
workshops af moeten zeggen....

Gisteren was het hoogtepunt...
was alles zat...mezelf...die rot burn out...die rot ziekte...
de grenzen waar ik nog steeds tegen aanloop of over heen ga....
ik wilde weer eens 'normaal' zijn....zonder zorgen.

Totdat ik het nieuws hoorde...
onschuldige mensen aangevallen...dood....
angst...paniek... een stad in rep en roer....
de wereld vol ongeloof...

Ik landde weer terug op aarde...
pakte mezelf bij mijn lurven...
en bad !

Bad voor de slachtoffers....
hun familie, vrienden en bekenden...
voor België als middelpunt van de Europese Unie...
maar ook voor de moslims die niet zo radicaal denken/doen
maar hier wel weer de komende tijd voor worden aangezien... 

---

 Vanmorgen was er weer zin om iets te fröbelen....

Ik maakte 10 van deze kaartjes voor mijn ex collega's
om te laten weten dat ik aan ze denk...

de laatste loodjes want per 1 april (nee, geen geintje)
bestaat ons hele Activiteiten Begeleiding Team niet meer.
En dat doet nog steeds zeer.....



2 opmerkingen:

  1. Het leven in optima forma... sterkte meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi meis hoe je het oppakt.

    Zo jammer dat de AB ers niet ingezet blijven, zo belangrijke invulling voor de mensen .

    BeantwoordenVerwijderen