woensdag 30 maart 2016

Even testen

 Morgen is de Sale-A-Bration voorbij...
3 maanden cadeautjes bij je bestelling en dan is het over...
dat zal wennen zijn!

Vorige week had ik voor een workshop de vraag gekregen
om met de Sale- A-Bration stempelset 'What I love' te werken.
Ik baalde dat ik toen ziek was en de workshop af moest zeggen !
Maar volgende week is de herkansing....

Vandaag met de stempelset  aan het spelen geweest 
om voorbeelden te maken.
Ik heb de stempels gekozen voor het 3 stappen stempelsysteem....
anders had hij niet mijn voorkeur gehad, moet ik eerlijk bekennen.

 Bij Carmen (www.caringforstamps.blogspot.nl) kwam ik
een kleurencombinatie tegen waar ik zelf niet snel voor kies,
maar die ik erg mooi vind. 
Crumb cake-Sahara sand-Wisteria wonder-Pool party-Soft suede
Af en toe moet je eens even uit je comfortzone stappen.

Even testen voor ik de juiste kleuren in het stappensysteem
onder de knie had.

 De bruintinten vond ik niets voor de bloem.
Hier koos ik als accentkleur voor het 
mooie diepe paars van Blackberry Bliss.
Jammer dat deze kleur er binnenkort uitgaat....

Ik ben klaar voor deze workshop en een
beetje verliefd geworden op dit bloemenstempeltje !

1 opmerking: